12 Şubat 2013 Salı

benim hakkımda

Öncelikle bu ilk bloğum bu yüzden heyecanlı sayılırım. Normal bir insan değilim manyağın tekiyimdir. Ama sıradan bir hayata sahibim ne yazık ki.Adımı size asla söylemeyeceğim böylelikle daha rahat blog yazabileceğim. Sizden çekinmeyeceğim. Ben hep her şeyin güzel olacağı düşüncesiyle yetiştirildim sizin gibi, ama inanın  olmuyor. Hiç bir şey; hiç bir zaman iyi olmuyor. Ben hiç aşık olmadım. Ama belki bir gün olurum diye düşünüyorum. Aşka inanmıyorum çünkü şu ana kadar aşka inandıracak biri çıkmadı beni.Ve yalnızım. hepiniz kadar yalnız...Kalabalık benim yalnızlığıma çare olmuyor.Her şeyden çok fazla var hiç bir varlığın özelliği kalmadı.Kimse farklı değil,hiç bir eşya farklı değil.Özel olan bir şey yok bu dünyada.Yeri gelmişken 15 yaşındayım ben. Ergenim; depresif olmam,saçmalamam,ruh halimin her gün farklı olması vb. olaylar normaldir. neyse bu arada gossip girl izlemiyorum. sadece adımı esinlendim o kadar.. neyse öptümmmmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder